Anna-Maria Gustafsson

2011-06-22
16:32:03

Ny inredning?
Sitter en regnig dag som denna framför datorn då stortjejen är med mormor och lilldamen sover. Sitter och ska snart värma upp lite rester från gårdagens middag (skönt!).
Sitter här och vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva, hade så mkt i tankarna innan jag satte mig ner men nu när jag väl ska börja så försvann allt, vad är egentligen något någon ids läsa?

Så ska väl inte mer än berätta att ikväll kommer vi ha ett mysigt inredningsparty på Lilla då Malin Fredriksson är värd med "perfect home" som huvudgäster. Det blir vin för de som vill (inte jag) och lite lätt tilltugg. Ser framemot det och att träffa lite folk som jag inte gör allt för ofta. Sitter oftast hemma i skolådan och väntar på, já vad väntar jag på egentligen? ingenting kanske, men rastlös är jag och trött, så trött att inte ens ögonlocken orkar hållas uppe så fort jag sätter mig och tar det lugnt! Så ikväll kommer det bli trevligt med lite "annat" när det ändå är grått och trist ute så förvandlar vi Lilla till det ljusa och trevliga. Hoppas på en kanonkväll, det kan väl inte bli annat?!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: