Anna-Maria Gustafsson

2011-11-15
22:32:29

Lite av varje
Ojoj, det var verkligen länge sedan jag uppdaterade med några rader, finns en anledning till det, faktiskt! Micke har införskaffat sig en iPad vilket betyder att jag såklart använder den och tycker det är så sjukt jobbigt att skriva med den. Surfa däremot går jäkligt bra.
Det har hänt en del sedan skåneresan. Förutom det jag uppdaterat via mobilen så,
Har vi börjat planera in en ny resa, synd bara att allt ska vara så dyrt just nu men kanske hittar något bra till ett rimligt pris.
Micke kom hem med en superfin bukett av stora röda rosor idag, bara för att, jag började gråta, av glädje såklart. Linn säger nästan mamma, tycker jag hör det ibland men alla säger att jag inbillar mig. Hon sitter själv dessutom, utan stöd alltså!
Idag drog Lovina en superroligt men hemsk kommentar. Micke satt vid matbordet och Lovina var allmänt irriterad, framförallt på honom (ingen aning om varför) då Micke frågade henne, -"Är du arg på pappa?" svar, -"nej, du är ful!" haha, så sjukt roligt när det kommer från en två-åring som inte ens vet vad ordet betyder men lika hemskt också, vart lär hon sig sådant, har aldrig hört henne säga något liknande förut, dagis kanske?
Har hunnit se filmen "something borrowed" Sjukt bra och jag såg den t.o.m två ggr efter varann! En av skådespelarna var ju dessutom mkt lik en blandning av Eric Saade men mkt manligare och Tom Cruise! Mums!



Jag har slutat amma, mina bröst exploderar snart, jag har så jävla ont rent ut sagt men det är bara att bita ihop, det blir bättre!
Varit på bodypump i veckan, Elina körde, riktigt duktig och satan vad jag har träningsvärk, trodde nästan inte jag skulle kunna köra min zumba-klass idag men det gick bara bra.

Nu har ni fått lite ointressant fakta vad som hänt i mitt liv, mitt händelserika liv ;) haha, men vissa saker håller jag för mig själv och en sak berättar jag sen, det är en hemlis som är mkt positiv, mkt rolig och något iaf jag ser fram emot, och nej, jag är inte gravid! God natt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: