Anna-Maria Gustafsson

2011-11-29
00:34:39

Nattsuddar
Vad gör jag vaken?
Hade idag ett kanonroligt zumba pass med salen full av härliga individer. Kände ärligt innan passat att soffan lockade mer men som vanligt vände det så fort man satte igång. Känner av i halsen att jag tjoat lite väl mkt då jag hostar konstant men det var det helt klart värt!
Igår åt vi årets första julbord (for oss) på Lilla Grand Hotell, det var utan att överdriva sjukt sjukt gott! Det är inget jag säger bara för att gubben är delägare där utan för att det faktiskt var det!
Har även hunnit se filmen "Bridesmaids", så sjukt besviken, hade hört så gott om denna film och den var helt ärligt inte bra!
Nu ska jag krypa ner i sängen, ensammen, då Micke snarkar för fullt i soffan och jag antar att han även kommer vakna där imorgon.
En liten rolig sak som Lovina kläckte ur sig igår vid julbordet...
*prosit*, en förvånande blick mot oss andra och sa, -"där kom den"!
God Natt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: