Anna-Maria Gustafsson

2012-02-08
00:48:57

Nytt hus?
Åh vad jag drömmer mig bort nu.
Jag och Micke har börjat fundera över hur vi ska lösa biten med ett rum för lite i huset. Fler utbyggnationer blir det nog inte och att barnen ska dela rum går bra ett tag innan Lovina vill ha sina saker för sig själv (vilket hon redan börjat visa prov på) så vad göra?!
Sälja huset?
Grytnäs bästa tomt, stor och mkt barnvänlig, vill vi sälja?
Bygga helt nytt?
Lägenhet, nja...!
Helst skulle en fin tomt med ett nybyggt hus sitta fint, en 1-plans villa funkis-stil är min grej med vit och svart fasad, stora fönster och öppna ytor. Vitt, vitt, vitt överallt med vit inredning och få detaljer.
Det bruna varma som vi har nu tycker jag förvisso om men jag älskar det vita, stilrena!
Nu drömmer jag, jag vet! Men vad annat göra, drömma får man väl, eller?

Kommentarer:
#1: N

Glöm inte att farbror N måste få ett eget rum också ;-)

2012-02-08 @ 10:33:29
#2: a-m

haha, nicke, ditt rum är redan med i ritningarna med mkt bra internet uppkoppling, PS3 och egen kyl med öl och ostbågar :)

2012-02-10 @ 20:50:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: