Anna-Maria Gustafsson

2012-02-18
00:06:54

Fredagen 17/2

Vilket väder vi haft idag! Vilken härlig dag det varit!
När Micke kom hem efter att han jobbat natt begav vi oss till badhuset. Lunchen som i tidigare inlägg intogs på Lilla. Åkte hem och Micke var ute med barnen medans jag dammtorkade inomhus (jäkla sol som gör dammet så oacceptabelt synligt). Lyssnade på en gammal nostalgi cd-skiva och sjöng högre än högst medans trasan glödde på bänkarna runt om i huset.
Kastade på mig träningskläderna, pussade Micke hejdå då vi ej syns mer idag pga jobb på Lilla och drog till TC för ett superhärligt Zumba pass som hölls denna dag av Elin.
Väl hemma tillagade jag tacos åt bara mig då Lovina redan ätit, trist men gott var det iaf! Morgondagens lunch, skönt med rester!
Jordgubbar och glass blev det som fredagsmys och nu sover barnen. (såklart, klockan är även läggdax för mig!).

10.00 imorgon bitti ska jag stå på TC med full energi då zumban står på schemat! Bäst att man är på topp då klassen är fullbokad! Men det är nog inget problem, gillar att träna på morgonen då man gör bort det och har hela dagen framför sig!
Vaknade dock imorse med "ett rakblad" i halsen. Får se hur det blir imorgon men jag blir inte sjuk, det drabbar bara veklingar *host host*.
Har ikväll lagt ihop en ny styrkelåt och damn så tungt det var, tror det kan bero på alla gånger man övar innan det sitter men hojja, det känns ordentligt i armarna just nu! Kul att testa den imorgon på TC!
NU, sova! God natt


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: