Anna-Maria Gustafsson

2009-04-29
12:58:12

Isac 6år
Idag är ingen vanlig dag, idag är Isac's födelsedag, hurra hurra hurra :) Min underbara systerson Isac blir hela 6år idag, otroligt vad tiden rusar iväg.



Efter ett samtal med honom idag så vet jag att han längtar efter besök, men tror faktiskt inte han är så brydd om besöket utan väntar ivrigt på presenterna :)
Klev upp i tid för att baka muffins som jag skall ta med samt spara tills imorgon då jag fyller år. Bakade även scones till mig och micke när jag ändå höll på. Guuuud vad länge sedan jag åt det, men tycker själv inte det är lika gott som farmors gräddade bröd men kul med något annat till frukost än det gamla vanliga. Lite variation skadar inte.

Näst på tur..., lunch!  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: