Anna-Maria Gustafsson

2009-04-24
18:39:50

Solen?
Vart är nu solen som de lovade så stort?! Nåja, har iaf gjort nytta inomhus, dock får man lov att ta en massa break när man är så framtung som jag är. Att hänga tvätt, bädda rent och städa är mkt jobbigare än vad man tror!
Idag har mamma och Hasse åkt iväg på en mysig weeekend. Självklart hade jag gärna följt med men "svansen" som jag kallades under mina tonår får nu stanna hemma. Men inte mår jag dåligt för det..., mitt liv ser lite annorlunda ut idag, nu bor man i hus tillsammans med den man älskar och väntar på tillökning, kan faktiskt inte bli bättre! 
Det enda jag nu egentligen ser fram emot är lillen och sommaren. Satt och tänkte tillbaka tidigare idag, sommaren 08 var verkligen mysig. Tråkigt väder, ja, men det hände mkt roliga saker också.., piratparty, mysiga båtturer med hjärtat, god grillad mat, festival, hotellbesök, golf, utflytten från lägenheten och inflytt till grytnäs osv... Denna sommar kommer se helt annorlunda ut men säkert mkt, mkt roligare än den förra.   



Jag och min älskling (ovan) måste vara bland de lyckligaste människorna just nu, bara dagar kvar till lillen får se världen med egna ögon och vi alla tre kommer få en toppen sommar tillsammans, men frågan är, vart är den, när är sommaren här?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: