Anna-Maria Gustafsson

2009-12-04
18:53:18

7 månader
Tänk vad tiden går fort. För exakt 7 månader sedan var jag höggravid och hade inte ens tanken på att jag, just denna dag skulle föda en liten flicka. Magen var som en stor ballong och man hade ont nästan överallt i kroppen, men just denna dag ville gumman ut, ut till vekligheten och dess ljus som hon så länge väntat på att få se.



Där inne, i min mage låg hon fram till 16.45 då hon äntligen tittade ut. Tänka sig exakt 7 månader sedan, den 4:e maj detta år.



Hon var så liten, luktade baby och helt underbar. Idag, den 4:e december 2009 har hon redan hunnit bli 7 månader och jag vill inte tro det! Hur är det möjligt? Tiden bara rusar iväg. Nu förstår jag vad de menade med att ta vara på spädbarnstiden, det går så fort, och det gör det!



Grattis lill hjärtat mitt på din 7 månaders dag.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: