Anna-Maria Gustafsson

2009-02-11
12:54:37

Svart

Just passerat lunchen och funderar över vad jag ska ta tag i nu, har verkligen inte mkt att göra här på jobbet idag. Har dessutom världens huvudvärk, har haft det ett par dagar nu men tror det är bihålorna som spökar denna gång! Kanske skulle behöva fara hem och vila men jag är för snål för det, man förlorar en massa pengar när man bara ligger hemma!

Igår kväll satt vi hos Jocke och Maria. Vi surrade och drack kaffe/saft, lika trevligt som vanligt. Lille William drack chokladmjöl, men jag undrar vad det egentligen var i den mjölken ;) Önskar att man hade hälften av all den energi som den pojken hade igår kväll. Han är för söt!
For hem när William och Jocke hade slocknat på övervåningen. Jag längtade bara efter att få slita upp HM paketet som jag hämtat ut tidigare under dagen. Behöll allt, inte så mkt till mig dock, var mest till lillen i magen men vad fann jag där?! Jo ett svart nagerlack, att jag har velat ha ett sådant, har bara inte kommit för att köpa det, men nu är det gjort.

 
SVART
Enligt min mor är det djävulens färg men enligt mig något jag bär varje dag, en typiskt tråkig färg men ack så praktisk, passar till allt!

Syster var förbi imorse och visade foton som hon hämtat ut på lilla Emma. Ett foto hade hon och mamma gått ihop och köpt till mig, otroligt tacksam är jag för det. De korten är inte billiga men så otroligt fina. Emma är så himla söt, ett riktigt charmtroll, såklart hon fastnar på bild!  


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: