Anna-Maria Gustafsson

2009-02-08
17:38:09

Lördag/Söndag
Vilken härlig kväll jag hade igår tillsammans med min syster och barnen, det blev melodifestivalen, godsaker och massa mys. Syster hade skurit upp gurka och morötter, vi hade dip och en hel del choklad! När det började närma sig nattdax för knattarna såg Emma nästan ut som en liten chokladpralin.., choklad överallt! Isac, den stora killen, hade mer koll på hur godisen skulle hanteras. Men man lär ju sig aldrig hur man egentligen skall göra om man inte får grisa lite först.
När jag nu lika är inne på Emma kan jag berätta att den lilla gullungen var med i tidningen idag. Reklamguiden hade henne på bild, var www.danielphoto.nu som hade henne som "reklamflicka" för denna vecka. Att Justin är en duktig fotograf, om ni inte sett bilden, ta en titt i tidningen, man kan inte missa lill gumman!

 

Och på tal om Justin, idag har jag tillsammans med TräningsCompaniet fotat oss, nya fräcka bilder! Något man inte är van vid..., inoljade armar, rufsigt hår, sprejad med vatten i hela ansiktet/håret och sminkningen totalförstörd! Men kul var det såklart! Skönt att man kan lita på Justin, han vet vad han håller på med.

Idag har även Hasse kommit hem från Thailand. Mamma är fortfarande kvar men kommer på torsdag (mest troligt, om hon får tag på en biljett vill säga)! Hoppas, hoppas, hoppas, jag saknar verkligen henne, morsgris som man är!



Nej nu får hockey vara slut så vi kan fara hem, sitter och håller Hasse sällskap för tillfället men stackarn är dödstrött efter den långa hemresan så vi skall väl börja bege oss hemåt så han får gå och lägga sig snart!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: