Anna-Maria Gustafsson

2009-01-19
12:19:19

Simning på kvällens schema!

Åh gud, jag känner mig som en riktig kärring för tillfället, men för en gångs skull har jag bara sagt som jag känner! Gillar ordning och reda och för tillfället tycker jag allt är ett enda kaos! Vad det handlar om tror jag vissa förstår andra inte, och så får det bli!

Igår skrev jag att jag var stressad och precis som jag trodde, helt i onödan. Sitter här på jobbet, har just ätit lunch och är utan arbetsuppgifter. Varför jobbar jag alltid som en galning på förmiddagen, varför delar jag inte upp jobbet så jag har något att göra på eftermiddagen också, det är något jag måste bli bättre på! Planering, planering och åter planering!

Ikväll blir det iaf att träna, har lagt märke till att jag faktiskt kan simma, (inga hopp, inga illamåenden, inga kräkningar efter passet) har inte kunnat träna pga min graviditet men tog tag i soffpotatisen som jag blivit för en simtur under förra veckan, nu är jag fast! Har blivit varannan dag sedan dess! Jag mår som fisken i vattnet (haha), passar mig perfekt! Hade glömt bort hur skönt det var att simma!

Imorgon fyller gubben år. Då ska man allt försöka vara en underbar flickvän för en gångs skull ;) 
Måste baka något idag men vad har jag ingen aning om! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: