Anna-Maria Gustafsson

2009-01-25
16:26:33

Skön lugn helg!
Då var det söndag eftermiddag, att helgen går fort, den bara rusar iväg och inget vettigt har man då gjort!
Igår umgicks jag med lill Isac. Vi var och handlade, medans micke var och körde skoter! Väl hemma möttes vi av micke som just kommit hem, jag började med maten medans grabbarna (Isac och Micke) satt i källaren och spelade tv-spel! Tydligen har rummet där nere blivit ett killrum så där är man ju inte välkommen! Det blev tacos, gott som tusan med tanke på att det var flera veckor sen vi åt det. 
När kvällen närmade sig körde jag hem gossen och Micke for och jobbade! Här hemma, helt ensam, satt jag till lördag morgon då Micke kom hem! 

Idag har micke vart på sin dagliga skotertur, själv fick jag besök av Henna som för först gången var förbi sen vi flyttade in, dock ett besök som varade ca. 15 minuter men fick ju iaf en skymt av henne! :)
Rastlös som jag då blev tog jag tag i kartongerna som stod i barnrummet och rensade ur dem! Nu är det snart dax för att börja måla, så vi kan inreda lillens rum så småningom! 

Klockan börjar nu närma sig middag och blodpudding står på matlistan denna söndag! Smaklig måltid allesammans!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: