Anna-Maria Gustafsson

2009-07-31
00:30:26

Äntligen hemma

Nu är han hemma. Min gubbe har kommit hem, det är otroligt skönt! Lovina som annars alltid bara har kunnat somna intill mig somnade i sin pappas famn idag, att hon hade saknat honom, det märktes, det hade vi båda två! Så när han kom in genom dörren överraskade jag honom med en ganska stor grej, något jag gjort på egen hand, helt själv! Jag har renoverat hallen under de dagar han varit borta, fint blev det också! Skall sätta upp lite bilder så fort jag får möjlighet, skall även ta bilder från lillgummans rum som nu nästan också är färdigt, endast gardiner och en garderobsdörr som saknas där. Nu skall jag krypa ner i sängen med den jag älskar och lyssna på andetagen från spjällsängen intill. 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: