Anna-Maria Gustafsson

2009-06-01
22:46:19

Lycklig

"Underbart" är ordet som kommer upp när jag tänker på hur jag har det! Igår fick man uppleva sin första morsdag som mamma. Det var strålande sol, jag fick ett smycke av Lovina (Micke), samt en underbar dag i stugan tillsammans med dem jag har närmast hjärtat, min familj. Jag och Sara gav en bukett blommor till mamma och Sara hade bakat en helt fantastisk tårta. Måste säga att det var nog den godaste jag ätit på mkt länge!!!!
Känslan från söndagen satt i även idag. Jag, Micke och lillgumman har varit på en kvällspromenad och när vi väl var hemma fick jag en halvtimmes massage som var väl uppskattad från min sida. Jag trivs verkligen i nuet, detta liv skulle jag aldrig byta bort!

Måste även nämna att en viss kusin vid namn Hanna fyller år idag så hipp hipp hurra på din födelseda' ! Grattis!
Även våran lilla tös är idag 1månad gammal, tänk vad tiden går fort!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: