Anna-Maria Gustafsson

2009-11-03
10:29:17

Avresa imorgon bitti

Tisdag och en riktigt tvättdag att se fram emot. Imorgon bär det av till skåne. Lovina skall få flyga för första gången om man inte räknar med när hon var i magen. Har inte ens börjat packa, tänkte göra det igår men med ett huvud som sprängde så la jag det åt sidan för att ta tag i det idag istället! Så tvättmaskinen går på för fullt och torktumlaren står och piper att den är färdig så det är väl dax att tömma den om ett litet tag. Micke jobbar, men bara halvdag för att vi skall förbereda allt som skall göras innan avresa. Låter som om det är en himla massa och ja det stämmer, vi har massor att ta tag i. En hemskt ful kabel som går över tomten skall grävas ner i backen, en massa tvätt som skall tvättas, ett hus som skall dammsugas, några väskor som skall packas, en flicka som skall badas och en middag som skall lagas. Om jag hinner klämma in lite träning så skall jag göra det. Med tanke på att jag inte hinner träna på flera dagar så känner jag en press att röra på mig innan man lägger huvudet på kudden ikväll. Ha en bra dag, inge stress, bara mkt att göra!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: