Anna-Maria Gustafsson

2010-04-06
19:36:17

Good night

Då var det snart läggdax igen! Har nu för första gången på väldigt länge arbetat. Det kändes konstigt men jag är faktiskt förvånad över hur bra jag mår nu efteråt! Det kändes underbart skönt att få se lite folk och bara känna att jag gör någon nytta, bortsett från min tid med familjen och hemmet! 

Mitt nya extrajobb kommer äga rum i Gallerian på



Och det kunde inte bli bättre eftersom jag ÄLSKAR, med extra stort Ä, skor!

Men även om jag tyckte det var roligt så saknade jag mina kära hemma i Grytnäs. Jag gick och längtade att få krama om Lovina men nej så fel jag hade, Micke hade redan lyckas söva henne så en puss på kinden var allt jag fick ge henne. Nu blir det glass/banan/varma hallon samt maränger framför tv:n tillsammans med den jag älskar. Lite tid på tu man hand....

God natt kära ni   


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: