Anna-Maria Gustafsson

2010-04-29
00:23:54

En sann vän
Klockan har passerat midnatt och jag sitter här i köket vaken, OTROLIGT! Jag är den mest kvällströtta människa som går på två ben (kan man tro iaf)!

MEN denna natt har jag inte tänkt spendera på att snacka om mig utan om en väldigt nära vän till mig. Min barndomskompis. Vi lärde känna varandra i femte klass då hon flyttade in till tätorten Kalix från lilla Risögrund. Vi fann varandra ganska fort. Umgicks dagligen och delade alla tankar med varandra. Vi gick armkrok, åt glass och skrattade i massor.., töntigt kanske många kan tycka, men det är en tid i livet jag ALDRIG glömmer!! Vi hade så roligt, vi var som man sa då "bästisar" och ja, hon är fortfarande min allra bästa vän. En jag alltid kan lita på, en jag ser upp till, eller ner (hon är inte så lång).., men framförallt en jag aldrig vill leva utan! Det är nog mkt tack vare henne jag är den jag är idag.
Vi har haft långa pratstunder, många gemensamma minnen, många tårar, många skratt och inte att förglömma, "pretty woman", "Riitas muffins" samt "I Love You - Celine Dion". Det finns bara en person som vet vad jag menar med detta.

Nu har vi båda blivit äldre, absolut inte gamla, men tonåren är passerade. Vi har fortfarande varandra att luta huvudet mot när något känns tungt, vi har fortfarande varandra att ringa när än vi känner för det, vi har fortfarande en vänskap som inte går att sära på.
DET TYCKER JAG ÄR FANTASTISKT!!

Den lilla tjej jag talar om heter Henna Laakkonen. En varm, genomsnäll människa som är lojal mot alla i hennes närhet. En vacker liten varelse på två ben som älskar att springa och sparka på en boll i kallt som varmt väder! Hon har stadigt förhållande, bor i hus och älskar sina nya rosenbuskar längst infarten på tomten.
Hon är en kanon go tjej som verkligen står med båda fötterna på jorden.

Jag tycker om dig fruktansvärt mkt gumman, du är verkligen den bästa vän man kan få. Bamse kramar från mig.

Klädtokiga Henna under år 2008.

mars


april




augusti


Oktober


December


Och vi...



Kram vännen


 

Kommentar:
#1: Henna

Tårarna rann när jag läste detta gumman! Kan inte mer än hålla med. Fy fan vilken rolig tid tonåren var med dig! Jag tänker ofta tillbaka på allt roligt vi gjort tillsammans och allt roligt vi kommer göra i framtiden också. Jag älskar dig vännen! Din vän för alltid. /Henna

2010-04-29 @ 07:35:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: