Anna-Maria Gustafsson

2010-08-27
20:39:01

Ler
Som Micke brukar säga så är jag en tjej som gör en höna av en fjäder och det var precis vad jag gjorde imorse. Mitt negativa jag gick över till lunch och kände mig genast mkt gladare. Nu lyckade jag dessutom få Lovina att helt somna själv i sin egen säng och det känns toppen! Hon har en tendens att vilja somna bredvid oss för att vi sedans skall lyfta över henne till egen säng men inte idag, hon åt sin välling, kramade om hennes älsklings "måste-ha-vid-natti-natti hund", surrade lite och sedan somnade så sött. Värmer i hjärtat varje gång jag tänker på lillhjärtat mitt och Mickes! Hon är verkligen mitt allt, min lilla ängel!

Vi har dessutom hunnit till Haparnada för att beställa klinkers, halva priset per kvadratmeter i jämförelse till Kalix priser, helt sjukt bra för våran del!
Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa igenom Veckans Nu, skvaller i all ära! (Tittar dock alltid bara på bilderna, det som står är oftast strunt.) 

Ha en bra kväll allesammans.

Såg förresten "date night" eller "en galen natt" som den heter på svenska. Skrattade lagomt mkt ett visst antal ggr. Gillade hennes sista kommentar i bortklippta scener; -"Nu ska jag gå hem och titta på min vagina i min fickspegel". Hahaha vart f*n fick hon det ifrån?! (Ni måste se den för att förstå sammanhanget).

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: