Anna-Maria Gustafsson

2010-12-27
11:18:05

Lugna djupa andetag

Julhysterin är över. Hur mkt jag än tycker om julen så är det skönt att den snart är helt över. Man stressar och äter som aldrig förr, mår illa för att man ätit för mkt och stressar ännu lite till!
Det var en mkt lyckad julafton i övrigt men tillika som vanligt. Laga mat, Kalle, äta maten, plocka undan, diska, tomten julklappar, massa skräp, saker överallt sen sova. Låter kanske negativt men allt detta gör man konstigt nog med glädje! Ett leende på allas läppar och en mkt god stämning!





Sitter här i min allra bästa julklapp, onepiece, som Micke så snällt gav mig! Han sa det så fint, -"Älskling, det är ju inte direkt sexig men säkert skön", haha jodå, den är skön och jag bär den varenda dag!

Snart är dessutom detta år över, herregud så fort tiden går, sen man fick barn rusar tiden iväg i en rasande takt och man hinner knappt med att njuta av dagen.

Hur som helst så har denna juletid passerat, tomten har lämnat oss för detta år och vi välkomnar honom även nästa år.



God fortsättning och ett GOTT NYTT ÅR!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: