Anna-Maria Gustafsson

2010-07-07
10:11:06

Dag 7

Onsdag morgon och regn så långt ögat kan nå, skit också! Vi hade planerat att åka ut till stugan även idag men den planen sprack så fort vi slog upp ögonen imorse.

Jag är dessutom inne på dag 7 i projekt smal och det går riktigt, riktigt bra! Jag har tappat något kilo och svävar på det blå. Vägning imorgon, spännande!!
Strax blir det att åka till Luleå, men först en härlig varm dusch medans Lovina leker med pappa Micke. De sitter just nu och plockar bilar in och ut ur en hink.., bilar! jag som köpt dockor i mängder och böcker med titeln "nina ballerina".
Varför hör jag då bara "brum brum" från vardagsrummet?! Är det pappa Micke som påverkar våran dotter? Är det hans fel att Lovina älskar butiken "snöskoter & mc"? Pappa upp i dagen!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: