Anna-Maria Gustafsson

2010-07-09
00:25:46

To the big city
Midnatt är passerad och resväskorna är nästan färdigpackade. Det enda som återstår är några få saker som måste användas även imorgon bitti.
Imorgon lägger vi hus renoveringen och projekt smal åt sidan för en härlig resa till huvudstaden. En härlig kryssning till grannlandet och sedan ett fåstaka dagars shopping innan flyget hem till Luleå.., Kalix och Lovina. Lillgumman skall stanna med mormor (kommer kännas tomt och konstigt utan henne). Tror hon kommer må som fisken i vattnet, få göra allt hon vill, när hon vill, var hon vill och få umgås mer än någonsin med kusinerna Isac och Emma.
Jag och Micke skall som sagt åka på två, bara vi två. Ser fram emot en romantisk weekend med massa god mat och nått glas vin. Men saknaden efter Lovina kommer vara svårast, tror jag, vi har ju inte åkt ännu., men känns tryggt att hon är i säkra händer så nu skall jag bara slappna av och verkligen njuta av tillvaron tillsammans med Micke.

Det varma kvällsbadet är avklarat och sängen kallar så god natt min vänner, hörs om ett par dagar.

Projekt smal (8:e dagen och -3kg, yes!) Men efter denna resa blir det att börja om på nytt igen och då jävlar!!!! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: