Anna-Maria Gustafsson

2010-03-02
12:53:21

Dagens väder - snöstorm

Jag kan bli tokig på detta jäkla skitväder! Jag kan inte minnas när jag senast tog vagnen och Lovina på promenad! Hon behöver frisk luft, gäller även mig och jag behöver dessutom röra på mig. Efter alla chokladkakor, blandgodis, pop corn m.m. känns det som om en promenad dagligen borde vara en rutin i min vardag men tyvärr är det inte så längre. Pga skitvädret stannar jag inomhus, endast gym och gruppträning är vad jag nu lägger energin på.
Strax skall jag bege mig mot furuhedskolan och köra min efterlängtade afroklass :) Det känns gott i själen när jag vet att jag får skaka av mig lite överskottenergi. Vad de kommer tycka har jag ingen aning om, afro är ju trots allt en lite speciell träningsform, enkelt men riktigt tungt, rent utsagt ett jävligt jobbigt pass om man nu ger allt vill säga!
*Wish me good luck*


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: