Anna-Maria Gustafsson

2010-03-29
10:54:22

Tvätt på hög
Måndag morgon och fortfarande världens mega förkylning. När skall detta h-vete gå över? Hostar igenom nätterna, snorar igenom dagarna, så ser mina 24timmar ut nuförtiden.

Idag skall man och titta på en ny tvättmaskin, våran har helt lagt av och smutstvätten bara ökar! Vem tror ni får ta tag i den när den trasiga maskinen är bytt mot en ny?! Jag gruvar mig redan men samtidigt skall det bli skönt att få ordning i tvättstugan... Nu var jag kanske lite elak, Micke hjälper mer än gärna till men jag låter honom inte så egentligen skall jag inte klaga! Av erfarenhet blandas färger och kläder krymper när han är i farten, men frågan är ju om han gjort det med flit för att slippa eller helt enkelt inte en van tvättare?! Det är bara något han kan svara på.
Duschen väntar för fröken Anna-Maria så ha en bra dag.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: