Anna-Maria Gustafsson

2010-05-21
09:54:20

Sol, sol, härliga sol
God morgon, eller god dag, det väljer ni själva.
Sitter här och väntar på att mina ägg skall ha kokat färdigt så jag får avnjuta min härliga sena frukost.

Igår kväll hade jag en otroligt mysig tid tillsammans med min kära sambo. Han hade lagat en tre rätters middag, tänt ljus och var bara alltmänt snygg som han alltid är! Vi njöt av den tillsammans samtidigt som Lovina grävde i sig majs (hon är helt tokig i dessa små gula saker!). Vi la oss tillsammans med lovina vilket slutade med att jag som vanligt somnade tättintill lillgumman.

Idag blir det en lång och härligt promenad i den heta solen, trots att jag håller på dö av värmeutslag när jag måste bära "kroppsstrumpan" under ett par långbyxor pga operationen. Men det gör mig samtidigt bara medveten om att jag äntligen fått bort det som gjort mig trött, irriterad och allmänt osäker i mig själv!

Nu är äggen klara, dax för frukost. Ha en bra dag....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: