Anna-Maria Gustafsson

2011-10-13
19:22:24

Lugna Torsdag

En helt vanlig torsdag i mitt liv.

*Kliver upp
*Äter frukost
*Gör iordning barnen
*Lovina till dagis
*Långpromenad
*Lunch
*Plocka lite här hemma
*Bus och lek med Linn
*Vila
*Mellanmål
*Börja med middagen
*Micke och Lovina kommer hem
*Middag
*Linn sova för natten
*Bus och lek med Lovina
*Lovina sova för natten
*Egentid

*Sedan Godnatt.

Dessutom ammning titt som tätt dagen lång.

Det är ett mönster som jag har som är svårt att bryta.
Torsdagar är min vilodag från träning och det är denna dag som jag tillåter mig själv att ta det lite lugnare.
Jag är i regel en person med tempo 120 då Micke kan bli galen på mig att jag "alltid" måste ha något att göra.., är det inte barnen så är det träning, huset, gården, shopping eller något annat!

Så torsdagen är en helig vilodag för mig, så länge jag iaf är mammaledig, sen blir denna dag historia!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: