Anna-Maria Gustafsson

2011-10-26
09:53:27

Skåneland
Vi befinner oss i de sydligaste delarna, närmare bestämt i Skåne.
Flygresan hit gick över förväntan.. två små barn och massa packning men ingen jobbig väntan i Stockholm och lugna fina flygningar (galet flygrädd).
Båda barnen var faktiskt duktiga och Linn förstod nog inte ens att hon befann sig i luften!
Nu sitter jag här med balsam i håret då vattnet la av när jag stod i duschen. Vi hade planerat att åka till Helsingborg idag, busfrabiken samt shopping står på schemat. Men vi åker ingenstans förrän balsamet är ur håret!
Igår besökte vi Danmark/Köpenhamn. Åt lunch på Hard Rock Café då Lovina hade show, vi höll på gå i taket både Micke och jag, hon gjorde allt vi bad henne att inte göra! På väg hem från Köpenhamn när vi satt i tåget såg vi en båt som kantrat (eller vad det nu heter) och där har ni anledningen varför jag hatar allt vad båtar och flyg heter! Man kan störta med planen och sjunka med båten, tacka vet jag land och båda fötterna på marken!
Vi gick även på shoppingrunda i Malmö igår eftermiddag. Ingen shopping till mig eller Micke utan bara till barnen, ZARA har fantastiska barnkläder och flickorna fick många fina plagg till mkt bra priser, det tycker jag om! 
Nu ska jag med hopp lyfta på kranen och se om det kanske kommer några droppar vatten.
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: