Anna-Maria Gustafsson

2012-01-27
11:40:14

Bitterhet och hetsätning!
Sitter i min ensamhet och mår illa, nej, inte magsjuka utan för att jag tryckt i mig alldeles för mkt godis, blä!
Jag har varit så bitter när vi inte kunde åka utomlands att jag näst intill levt på godis! Godis till frukost lunch och middag! Ser snart ut som en chokladboll och det känns inte alls bra. Jag får skylla mig själv, är huvudet dumt får kroppen lida! Så vad gör jag åt saken, jag bokar in mig på ett bp pass då en av TCs bästa instruktör kör, Emma Nyström! Jag måste överta kontrollen!

Vi kunde inte åka till Teneriffa i tisdags då våran stora tjej började kräkas bara timmar innan avfärd, då alla väskor var packade och dessutom igendragna! Bara ringa ving och avboka, öppna väskorna och plocka ut det nödvändigaste! Allt får dock ligga kvar för så fort vi fått pengarna tillbaka bokas det en ny!

Imorgon är det iaf Företagsgalan här i Kalix, vi är bokade och ska dit. Var till Luleå igår och sökte klänning, åh så jävla svårt! För det första, hur fin får man/ska man vara? Åh vad jag hittade andra kläder som inte har med galan att göra! Älskar Acne på diva i smedjan, gick och kramade om kläderna men insåg att nej, jag får inhandla sådant när vi kommer från utlandet om! vi har kvar nå pengar!

Nu ska jag ut på en liten promenad till Lilla för lunch, salladsbuffén är verkligen toppen! Där möter jag upp övriga familjen.

Ha en bra dag och helg!


Kommentar:
#1: Katja

Jamen nu kör vi vännen :-)..Och jag kommer definitivt fler ggr på Emmas Bp...Hur duktig som helst!!



Kramis!

2012-01-27 @ 19:57:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: