Anna-Maria Gustafsson

2012-03-30
21:26:37

En vecka går fort
Det var inte igår!
En vecka med många inspirerande inslag har passerat.
Förra fredagen var det packning och godmiddag med vänner som stod på schemat.
Tidigt lördag morgon begav sig jag och Elin till Oulu för två dagar av zumba utb basis 1. Bland det bästa jag gjort med många timmars träning och Izabela Kin var/är jävligt grym! Hon vet vad hon gör och hon vet vad ordet rörelse betyder!
Om man vore hälften av vad hon är, ojoj! Oulo då? En ort/stad som luktar två saker, öl och cigg, fy fan så äckligt! Jag hatar cigaretter och att inte tala om öl! Nej tacka vet jag Kalix!
Söndagkväll däckade jag i sängen med ömmande fötter. Men det hann inte bli mer än måndag så var det dax igen, tre tim zumba i Torneå, nonstop! Så otroligt jäkla roligt, tror inte det går att beskriva med ord. Åter igen, Iza, du är otrolig! Zumba är helt klart min grej! Jag bara älskar det.
Tisdag hade jag min vilodag men onsdag stod jag och skakade rumpan igen, två tim på TC, helt ensam, bara för nöjes skull!
I onsdags fyllde även Henna 25år. Ett snabbt besök hos henne innan jag åter igen träffade Tatjana för zumba!
Ok, jag erkänner, zumban har tagit över mitt liv lite. Jag spelar cd-skivorna i bilen om och om igen bara för att lära mig musiken som sedan ska koreograferas. Micke vill spy åt musiken, han vet t.o.m när "sticken" kommer i låtarna och sjunger på påhittad spanska.
Igår torsdag tog vi en bowlingkväll hela familjen innan gubben skulle och jobba natt. Hur det gick nämner vi inte ens!
Nu fredag sitter jag uppe ensam då flickorna sover sen två timmar och Micke jobbar som vanligt varje fredag!
En Haparanda sväng hann vi med men inte mer än så.
Imorgon fyller Liam 1år och kalasdax :) Sen en långpromenad med gubben är allt som hittills planerats, men vad som händer mer får vi se!
Ha en bra kväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: