Anna-Maria Gustafsson

2008-12-20
17:44:42

Grattis mamma

Idag fyller min golftokiga mamma 44år, stort grattis till henne :)

Dagen började med att försöka få upp min sambo som var lite hängig med tanke på hans personalfest igår kväll.
När jag väl fick upp honom så tog vi tag i det vi inte hann med igår, att handla julmaten. Köpte med oss lunch till familjen och for till mamma. Vi åt och kände oss allmänt onyttiga men samtidigt är det ju jul så man får ju unna sig lite mer än normalt!
Tillsammans med mina ögonstenar (systerbarnen) bakade vi en tårta till deras mormor/min mor. Isac vispade grädden medans emma åt glassen :)
Tårtan blev kanon, tog slut på nolltid och alla var nöjda.

-"vad ska vi göra nu moster"?, och vad gör man inte för barnen, så satte igång att pyssla. Vi gjorde en katt och en hund, isac var värre nöjd över vad han åstakommit!
Emma blev så himla trött och gick för att mysa med mamma., somnade bums och vi (jag och micke) åkte hem!

Väl hemma möttes vi av nicke (mickes bror) samt hans son :)
Mer än så här har vi inte hunnit med, får se vad kvällen erbjuder?!

Åter igen, grattis mamma :D



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: