Anna-Maria Gustafsson

2009-08-11
00:54:27

Mysig dag

Idag har man hunnit med en hel del, en kort promenad med lill gumman, en lunch date med Zacke, Monica, Micke och de två små ögonstenarna Lovina och Neo, en god middag (grillad kyckling med massa läckerheter) samt besök av syster med fam. då jag och lill Emma tog på oss kockmössorna och bakade världens godaste muffins, recept från Hennas mamma, såååå goda!!

Imorgon får man äntligen gå till frissan, att jag har väntat! Ingen klippning, bara färgning.., man får dela upp allt när man har en hungrig liten dam hemma i huset väntande på morsan, eller kanske ska kalla mig själv kossan, bär ju faktiskt på mjölken!

Nej om man skulle gå och sova så man får några timmars sömn innan hon vaknar igen, God natt allesammans

(svar ang "hallen", ja, man kan klistra väggordet på tapet, har själv bara målat på tapeten och därefter klistrat på det. väggorden har jag köpt på europamöbler, EM, här i kalix).


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: