Anna-Maria Gustafsson

2009-12-07
21:30:57

Måndagar
Jag har länge undrat över varför folk tycks tycka att måndagar är härliga?! När jag var yngre hatade jag måndagar, då var det alltid början på något nytt. En ny skol/arbetsvecka, en ny urtråkig skol/arbetsdag, en ny tidig morgon, en ny tröttsam dag, en dag man bara ville skulle ta slut! Men idag har jag förstått vitsen med denna dag. En måndag är fantastisk att vakna upp till, att få ett underbart leende av den lilla flicka som man älskar mest av allt på denna jord, en morgonpuss av min fantastiska sambo, en dag då man inte känner någon stress what so ever, en trygghet man saknade förut helt enkelt! Jag skulle aldrig byta bort det jag har idag och jag skulle absolut inte vilja börja jobba igen! Jag älskar att vara mammaledig och bara spendera tiden med min familj. Måndagar har blivit mina föredetta söndagar, helt fantastiska. Denna måndag är lite mer speciell än annars dessutom! Idag har jag och Micke något att fira, detta datum är något vi alltid kommer minnas. När han kom hem från jobbet fanns 3 röda rosor på bordet, en tre rätters middag för tre (jag, M och gröt till L) samt lite vin (på en måndag!!!) som han fick gotta sig i (julmust för mig). Vad för dag det är, är något vi håller för oss själva. Sweet dreams my friends


Kommentarer:
#1: Henna

Jag vet jag vet :D

2009-12-09 @ 20:35:13
#2: ..

om jag får gissa, så väntar ni säkert smått igen

:-) Grattis ifall det är så!

2009-12-12 @ 10:38:56
#3: A-M

Åh nej, INGEN bulle i ugnen. Den dagen är spec av en helt annan anledning.

2009-12-25 @ 00:25:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: