Anna-Maria Gustafsson

2009-02-03
14:13:56

krokodiltårar i onödan
Oj vad rädd och ledsen jag varit imorse! Gråtit krokodiltårar. Så typiskt att det alltid skall hända något när man inte har någon nära intill sig! Micke på möte i Skellefteå, mamma är i thailand, syrran med fam. sjuk. Tack gode gud att Birgitta kunde följa med mig till sunderbyn, det blev ett akutfall som tillslut inte visade sig vara något farligt.
Tack Micke för att du är så underbar, jag är så glad  och tacksam att jag har ditt stöd vart du än befinner dig! Jag älskar dig. Jag saknar verkligen min mamma nu! Nu har du varit borta nog länge!

Tack Birgitta för att du ides följa med, visste inte vem jag skulle be komma, ville bara inte åka själv. Tusen tusen tack.
 
Men som sagt, det var inget allvarligt trots allt och det lättade verkligen i hjärtat, har huvudvärk efter allt gråtande idag, som egentligen var helt i onödan!

Kommentar:
#1: Mirre

DU HAR SAMMA INITIALER SOM JAG :DDDDDD

2009-02-04 @ 21:40:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: