Anna-Maria Gustafsson

2009-01-30
13:05:03

Gäster, middag & träning
Gissa vad jag gör, jo jag sitter på jobbet, vilken överraskning :)
Ikväll får vi besök av Nicke (Mickes bror) samt hans nya vän, de sover över hos oss ihelgen. Det blir med andra ord att skynda sig hem efter jobbet så vi hinner städa och ställa iordning inför kvällen! Det blir även att laga en god middag. Vi blir några stycken, jag/micke, Nicke/? samt Zacke och Monica. Det blir supertrevligt !

& IMORGON...

...Lördag skall jag tillsammans med träningscompaniet stå i gallerian mellan 11-14 och prata träning, så ni är mer än välkomna att titta förbi.
Vi bjuder på lite godis och delar ut några gratisbiljetter till olika pass. 
Hoppas vi ses där! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: