Anna-Maria Gustafsson

2009-01-11
18:11:36

Rastlös!

Imorgon är det jobb igen, hoj vad tungt! Jag kände verkligen inte för att jobba.., hade mer än gärna varit ledig minst en dag till! Det är bara att bita ihop och se framemot dansträningen på måndag kväll istället!!

Igår kväll var johan, zacke och monica förbi.., var så kul att få träffa henne igen! :)  Det blev film, varmamackor, och massa isgalss/godis!  En härlig lugn hemmakväll..
Idag har jag återigen varit på IKEA tillsammans med micke och en av ungdomarna han jobbar med.., var skönt att bara strosa runt. Vi hann precis hem så kom mickes föräldrar förbi med middag.., så otroligt skönt att inte behöva tänka på det för en gångs skull.., himla gott var det också! Nu är micke på jobbet igen och jag är så otroligt rastlös! vad ska jag göra?! något förslag?


Kommentar:
#1: Anonym

Gör klart barnrummet ;-)

2009-01-12 @ 09:18:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: