Anna-Maria Gustafsson

2009-06-15
10:44:24

Börja om från början, börja om på nytt...
Nedräkningen har börjat. Om ca en månad sätter jag igång på nytt att instruera. Att jag har längtat! Har redan börjat spåna på nya steg till en aerobic etta och tvåa men hoppas även få prova köra en trea för jag VET att de personer som kör tvåorna klarar av treorna, det gäller bara att våga! Det enda skillnaden på en tvåa och en trea är lite mer dansinspirerat och enligt mig mkt, mkt roligare! Afro är också något jag hoppar in på så fort mitt bäcken känns ok! Så hoppas att de trogna kunderna är kvar och lite nya ansikten skulle absolut uppskattas för snart, mkt snart, är jag back on track!



En liten notis bara..., glöm ej den nya säsongen av So You Think You Can dance, kanal 5 på onsdag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: