Anna-Maria Gustafsson

2009-06-29
22:22:55

Perfekt, vad är det?

Varför är tjejer så fixerade om hur de ser ut? Vad är rätt och vad är fel när det gäller utseende och val av kläder? Just nu känner jag mig i en svacka.., allt jag sätter på mig känns fel, har ingen ork att  göra mig iordning för av någon anledning känns det som om jag ändå inte lyckas! Visst, jag har nyss blivit mamma och skall tydligen inte bry mig om sådant, men bara för att jag nu är en mamma vill jag väl inte se ut som en trasdocka!! Nej, nu måste jag ta tag i mig själv lite men som sagt, när duger jag som jag är? Varför känner jag ens så här? Det enda jag egentligen måste ta och göra är att titta mig själv i spegeln, säga högt för mig själv, ingen är perfekt, du duger som du är .., upp med hakan, sträck på ryggen, ta ett djupt andetag, DU DUGER PRECIS SOM DU ÄR!


Kommentar:
#1: Henna

Klart du duger som du är gumman min! Du är så otroligt vacker ska du veta! Puss på dig

2009-07-01 @ 10:51:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: