Anna-Maria Gustafsson

2009-05-16
17:25:07

Tung dag

Allt går upp och allt går ner, så är det bara. Att städa inomhus en sån här vacker dag känns inte alls kul men tyvärr ett ont måste! Jag och Micke hjälptes åt så det gick rätt fort men när man är så pass trött som jag faktiskt är idag så kändes det super tungt att ta tag i dammtrasan och dammsugaren. Nåväl, nu är det iaf gjort! SKÖNT!
Har ni någon gång bara velat lägga er ner och gråta helt utan anledning? Idag känns det så för mig. Tur att jag har lillan att pussa på, hon får mig att le fastän humöret ej är på topp! Har iaf en kväll tillsammans med mamma/mommo, lillan och Hasse att se fram emot. Skall till stugan under tiden Micke jobbar, det blir esc¨på tv kl 21.00, därefter den efterlängtade sängen!


Kommentarer:
#1: Hanna J

Jodå, ibland blir det bara för mycket av allt och då vill man bara gråta! Behöver inte ens vara nå dåligt som händer men man gråter ändå... Sen har du massor av hormoner i kroppen som lever sitt eget liv oxå! Hur går det med lilltjejen? Himla vilket fint namn hon har fått, verkligen!

2009-05-16 @ 22:29:21
#2: jj

Du, såna dagar kommer och går. OCh ska jag berätta en hemlis!? Man MÅSTE inte städa, det går att skjuta upp nån dag till... ;-) Nä, men allvarligt, man har så mycket annat när man har barn och kanske inte får sova så mycket att det där med städning blir lite lidande. Och jag tycker inte att det är hela världen! Vi håller efter med dammsugaren och sen städar vi lite extra om nån ska komma hit, så ser det ut här just nu. Ha inte dåligt samvete för det du inte orkar, det är slöseri med energi!

Går det bra med lillan annars? Kram kram.

2009-05-17 @ 20:25:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: