Anna-Maria Gustafsson

2010-04-10
09:05:29

Ny helg, ny utmaning

Dagen är sig lik men något skiljer den åt på någe sätt...

1. Lovina pussade oss på kinden så vi vaknade just efter 06.00 (märk väl, JAG klev upp denna dag, det brukar vara Micke)

2. Inge märkvärdigt, kokade välling till tösen

3. Tog mig en morgonpromenad (en kort idag)

4. Åt frukost (te och mackor)

5. och nu sitter jag här och skall hoppa in i duschen för att sedan fara på mitt jobb!!! (Här är skillnaden från föregående dagar)

Helt otroligt roligt att vara igång igen. Visst, det kanske bara är tillfälligt som jag känner så här men det är iaf kul att komma ut och se lite folk. Jag älskar att vara hemma med Lovina och min kära sambo men den sociala biten försvinner lite när man mest bara är hemma. Att göra något annat kan vara väldigt nyttigt till och från. Nu väntar duschen på att jag skall kliva in, tiden bara rinner iväg.....


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: