Anna-Maria Gustafsson

2010-04-06
12:41:34

Ny vecka- STOPP!
Nu är påsken 2010 över. Det finns inte mkt att sammanfatta, men helt klart har den som alla andra år varit mysig.

Tisdag idag och jag känner mig glad men samtidigt splittrad. Det har hänt så mkt, människor i min närhet mår dåligt, vädret är grått och trist men inte råga på allt så är snart lilltösen 1år. Vart har första året med lillflickan min tagit vägen, det går så fort. Skulle jag styra tiden så skulle den gå betydligt långsammare så man hinner med tösens utveckling! Ikväll skall jag även in och jobba.., hörde ni, jobba???!! Ok, bara extra, och det handlar bara om ett par timmar men ett tecken på att mammaledigheten snart är, poff, borta!!!
Jag erkänner, jag älskar att inte göra någonting, bara vara hemma med flickan min. Jag älskar att ta en promenad när jag bara känner för det, att gå och vila när jag känner för det (dock lite styrt efter Lovina), äta när jag vill, städa när jag vill, göra vad jag vill när jag vill helt enkelt!!!

Verkligheten börjar komma ikapp och det är obehagligt, jag trivs i detta nu men snart är "semestern" över och då börjar vi på nytt, från ruta ett!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: