Anna-Maria Gustafsson

2010-08-03
07:10:48

Blogga eller inte?
Jag kanske egentligen inte ska ha en blogg., jag är verkligen fruktansvärt dålig på att uppdatera den. Men samtidigt är det skönt att skriva av sig lite då och då. Det som är så fantastiskt är just känslan att lägga funderingar och tankar någon annanstans istället för att bära dem i huvudet hela tiden. De som vill läsa läser annars är det bara att strunta i det!

I helgen har vi gjort en liten tripp till Piteå där vi även övernattade. Det blev bad, marknad, bowling och god mat med trevligt sällskap. Tjejerna mot killarna var lagen.., killarna fick storstryk, kan man lugnt säga! En toppen helg!

Idag har tösen åkt på feber igen, eller rättare sagt i natt. Tänderna är tydligen inte att leka med! Jag som skall ha afro idag kl 18.00. Får se hur det blir med den saken, förhoppningsvis tillfrisknar hon.
Skall ta och smaska i mig mitt frukost ägg för att sedan orka fortsätta dagen som den började. God morgon.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: