Anna-Maria Gustafsson

2010-08-12
14:31:35

Han kallas Micke

Har ni en sambo som älskar att surra? Går man på stan så stannar man var 3:e minut för att han träffar någon han känner. En som gör ett "snabbt" besök in i köket på hotellet för att surra med kocken som i själva verket tar minst 10 minuter eller att han själv är den som bär ut maten till oss. Detta är min älskade sambo, han som känner hela Kalix, som måste prata och vara trevlig med precis alla. Jag älskar honom så otroligt mkt men detta kan reta gallfeber på mig. Vi har pratat om att åka till Haparanda snabbt över dan idag men vad tror du han gör, jo.., han måste bara hinna surra med snickarna, han måste bara få dricka en kopp kaffe., ja men nu då, är du färdig för avfärd? Nope, nu helt plötsligt ska han ta en dusch! En dusch nu?! Du har kunnat gå som du är hela dagen tills precis innan vi ska åka. Jag tro han druckit sölvätska!
Innerst inne vill han nog inte dit och drar ut på det hela så vi inte hinner åka innan den hemliga gästen kommer.
FAN för karlar och FAN vad jag älskar dem!

Min sambo, min älskling, du är lika sölig som en kärring! Men jag älskar dig.


Kommentar:
#1: Nicke

Hehe, han har en far som är en exakt kopia! Sådan far, sådan...



:-)

2010-08-12 @ 15:02:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: