Anna-Maria Gustafsson

2010-08-10
13:43:01

Höst i Norrland
Dagarna börjar närma sig.

Under hela sommaren har vi försökt måla om huset och det har inte gått så bra med tanke på att sommaren mest bestått av regn. Vi är fortfarande inte färdiga och det kommer säkert kvarstå till nästa år. Känns inte alls kul men tillika mkt enklare. Lovina är i åldern då en hela tiden måste vara med henne och som ensam tar det lite längre tid att renovera. Jag och Micke har bytt om vart annat för att båda ska hinner "arbeta". Vi har inte haft så bra med barnvakt, eller rättare sagt vill vi inte lämna bort Lovina för ofta, båda vill vara med henne så mkt som möjligt (båda är t.o.m med på hennes inskolning).
Gården ser ut som en soptipp, jag mår skitdåligt över det och hade gärna bara röjt upp allt men eftersom vi håller på med det vi gör så måste det få se ut så här!

Om ett par dagar fyller dessutom lillkungen av grytnäs 4år. William Mörk, så jag skall ta mig en tripp till Haparanda för IKEA besök och ett litet besök på BarnensHus och Jala.



Nu ska jag ta hinken i ena handen och trasan i andra. Måste städa innan afron ikväll.
Kom på den, 18.00 på TC. Hoppas vi ses!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: