Anna-Maria Gustafsson

2010-08-23
14:39:25

Remember bloggen

Fick nyligen en liten påminnelse av min syster att jag faktiskt har en blogg och att hon är less på att varje gång få upp texten "han kallas micke" framför sig när hon klickar in på denna sida så kanske dax för en liten uppdatering?!

Det har såklart hänt en massa saker sedan sist jag skrev, absolut! Men känner att man kanske inte behöver berätta hela sitt liv på internet. När man bor i en sån här liten ort verkar alla veta allt om en fastän man inget berättat, de verkar till och med veta mer om en själv än vad man själv vet om sig själv.
Kan iaf berätta vem den hemliga gästen var. Mickes storasyster som bor i Italien, Carina. Hon kom hit för att överraska Bernhard (Mickes/deras pappa).
Lovina inskolas på dagis och allt går jättebra. Hon ger mig en slängpuss och springer iväg. Visste att det skulle gå bra!
Har gått upp 2kg, FAN!!!, sedan jag storfuskat med socker! dax för nedgång igen!
Nu har ni fått en del updates. Ni kanske hade hoppats på något smaskigare att gotta er i men sådant håller jag för mig själv!

Igår såg jag dock filmen "Remember Me". Så jag grät och grät och grät. Ropade högt för mig själv, -"ÅH NEJ!, i ett avsnitt då det kom upp ett visst datum och hamnade återigen i storgråt!

Ni som inte sett den, se den!!!!!




Kommentar:
#1: Malin i söder

Jag såg den förra veckan och samma sak hände mig, direkt jag såg datumet på tavlan så börja man grina ännu mer!! Ahh, vad sorglig men bra den var!! :)



Hoppas ni har det bra gumman, jag saknar dig! Lillgumman är helt underbar, vilken ängel!! :)



Kramar



2010-08-30 @ 13:26:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: