Anna-Maria Gustafsson

2010-02-19
09:24:04

Djupfryst

En sådan kall morgon. Sitter här i köket med en darrande läpp, långbyxor och en långärmad tröja. Har börjat ömsa skinn som en orm, händerna är torra och naglarna går bara av!! Vart tog morgonrocken vägen, vart tog den värmande solen vägen, vart tog min solbränna vägen?
Tacka vet jag Thailand, värmen, solen, palmerna och det härliga havet med de ljuva vindarna. Jag längtar kraftigt tillbaka dit, speciellt nu...

Kylan, visst jag tycker om den också, den har ju sin charm, men får jag välja mellan kyla och värme så svettas jag hellre än fryser!!!!

MEN en sak är säker, man behöver inte ha dåligt samvete för att man inte varit ut på hela dagen och det nöjer jag mig med idag, en härlig inomhus dag med några koppar te, en pläd, yllestrumpor och en tidning (som Lovina hinner riva sönder innan jag hunnit börja läsa den)...
Have a nice day

Lite flashbacks från Thailand 2010
















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: