Anna-Maria Gustafsson

2010-07-13
09:55:52

Home sweet home

Drip drop, drip drop, låter det just nu runt omkring mig, med lätt överdrift kanske men efter morgonpromenaden känns det varmt och jobbigt. Skulle verkligen behöva ta mig en dusch och ja, det kommer jag göra men först skvätter jag några ord här.
Vår semester i huvudstaden var underbar. Det var äckligt varmt, inte alls så bra shopping, dött nattliv men däremot super trevligt sällskap, god mat och ett väldigt glatt humör! 
Borta bra men hemma bäst som det heter och visst är det så. När vi kom fram till kallax kom mamma samt Lovina för att hämta oss. Jag och Micke brottade oss ut ur planet och längst flygplatsen för att se henne först, men där var de inte, nej de var försenade och vi väntade tålmodigt på dem. Varken jag eller Micke vågade ens gå på toa för att missa lillhjärtats ankomst. Men när de väl kommer så totaldissade hon både mig och Micke. Skitunge, här hade vi bråkat oss fram och vad händer, jo hon vill inte ens komma till oss!
Men väl hemma återgick allt som vanligt igen, skönt! Hon kramar om mig och säger mamma. Love her!

Nu måste jag verkligen ta mig en dusch, skriver mer senare.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: