Anna-Maria Gustafsson

2010-07-01
00:07:26

Projekt smal
En ny utmaning.
Vet att jag så stort predikat att man skall vara den man är och skita i vad andra tycker och tänker så detta kanske blir lite dubbelmoral från min sida men jag har beslutat mig för en ny utmaning. Efter att jag läst Katrin Zytomierskas blogg (som för övrigt är en fantastisk blogg) har jag blivit inspirerad och hon skall tillsammans med de som vi ha den gemensamma utmaningen.., bantning.

Vet att det låter sjukt, jävligt sjukt t.o.m men känns kul på något sätt!
Många tänker säkert nu, varför ska du banta, jag vet att jag är normalviktig och lever ett rätt hälsosamt liv tillsammans med dem som älskar mig för den jag är men jag gör detta för mig, bara mig och för att få en utmaning i den annars ganska glasklara vardagen..

Katrin kommer köra LCHF (Low Carb, High Fat) men själv tror jag inte riktigt på den metoden.., så kommer köra min lilla egna metod och se om den ger lika bra (?) resultat eller om den ger motsatt effekt.

Det börjar idag 1/7 och alla har sina individuella mål, mitt är -10kg och jag ger mig inte förrän jag är där! 
Katrin har en veckomatsedel på min blogg där hon utförligt skriver dag för dag vad hon kommer äta, så för er som inte känner att ni orkar lägga energi på att fundera över maten..
www.finest.se/katrin

Ett bra sätt att ge dig själv lite motivation är att ta fram en bild från idag och en från då du vägde din målvikt, de bilderna tar du fram varje gång det känns lite tyngre....

Nu har klockan passerat midnatt och dagen då detta projekt smal börjar så NU KÖR VI!
Det känns spännande men samtidigt fantastiskt roligt, lycka till nu alla ni som hakar på detta.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: