Anna-Maria Gustafsson

2010-05-04
22:58:55

Födelsedagsveckan, stress och kalas
GRATTIS MIN ÄLSKADE LILLA FLICKA SOM BLIVIT ETT ÅR IDAG 4 MAJ!!!



Vi har haft besök hela dagen och gumman älskade sin lilla tårta samt presenterna :)

Veckan sen i torsdags har nästan gett mig migrän!
Torsdag var det kalas hos lillgrabben Isac som blev 7år. Den dagen var även stor städning på herrgårdsvägen..
"Mamma är lik sin mamma", var låten jag nynnade hela torsdagen då jag putsade fönster, dammade, hängde allt på vädring m.m..

Fredag var min 23-års dag! Inget märkvärdigt tyckte jag men det var ändå mkt folk förbi för att gratta (kul må jag säga). Fick många fina presenter, men uppvaktningen på morgonen av Micke var pricken över i :)
Han kom med en stor bukett rosor, en muffins med ett ljus i, ett glas saft och sist men inte minst en underbar present i form av en kryssning, vi två, i sommar, hytt på 70kvadratmeter. Jag är lyckligt lottad att jag har en som Micke, en romantiker, en varmhjärtad person som vill alla väl, jag älskar dig!

Lördag var det jobb sedan på 40-års kalas, dock bara en sväng men där bjöds det på god mat och trevligt sällskap.

Söndag och återigen jobb men när man kom in genom dörren doftade det underbart, Micke hade lagat en utsökt middag, smördegsinbakad fläskfilé med hemgjord klyftpotatis, rotfrukter och såser. MMMmmmmm MMMMMmmmm MMMmmmm..

Måndag och Hans-Olavs födelsedag. Det var en lite lugnare dag, ingen huvudvärk, bara ovanligt trött av allt stress och jobb som man inte är van vid.. 

Tisdag och min älsklings födelsedag, Lovina blir ett år!! 

Imorgon onsdag fyller Angela 30år, blir att åka förbi där men sen är födelsedagsveckan över för detta år! Bara att göra sig redo för nästa års stressvecka och samla ny kraft.., Nu är det natti natti.... 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: