Anna-Maria Gustafsson

2010-05-27
23:41:18

Sen kväll med förlust

Hon gick inte vidare ikväll, tyvärr!
Sveriges bidrag var tydligen inte tillräckligt bra för en finalplats, men det gjorde det betydligt lättare för mig att besluta vad som sker lördag kväll. Kommer inte sitta framför tvn som planerat utan spendera den dyrbara tiden på att packa inför kursen samt utlandsresan.
Har som vanligt skrivit en l-å-n-g lista vad som skall med och icke, vore hemskt om man glömde något när det gäller att packa för lillgumman också!!

Nej, skall börja förbereda inför sängen, ögonlocken är fruktansvärt tunga just nu, sweet dreams mina vänner...

(har klippt håret kort idag, blir paff var gång jag tittar mig i spegeln, bara att vänja sig, I guess!)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: