Anna-Maria Gustafsson

2010-09-14
12:36:06

Flottmonster
Jag mår illa. Tog en härlig promenad innan alla hade vaknat. Klarblå himmel och friskt i luften, var helt underbart. Men vad gör jag då på jobbet? Jo, här bjuds det på pizza, tänkte först nej, inte a-m, inte, INTE! Vad gör jag, tar inte en slice utan 3!!! Min dumma nöt, varför, varför, varför?
Så det blir att ta mig ut på en prommis idag igen, eller kanske fara på TC och vara med på något pass!
Att ge mig ångest för att jag ätit något jag inte borde gör mig illa till mods och arg på mig själv, jag vet att det inte är bra för en, men ändå kan jag inte motstå. Jag som inte ens är spec mkt för pizza, äter det aldrig och väljer bort det mot något annat när vi är ute på restaurang.
Kan man vara besviken på sig själv? Jag är det iaf!

Kommentar:
#1: Henna

Nå men lilla gumman! Inte är det nån fara. Tänk på mig som äter onyttigt flera gånger i veckan utan att jag tränar speciellt ofta. Har helt tappat kontrollen! Måste ta tag i det dock. Men inte gör det nåt om du äter lite pizza en dag. Det där tar du igen sen. Du måste få njuta lite också. Jag tycker du är så duktig så det förtjänar du! ;)

2010-09-14 @ 13:24:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: