Anna-Maria Gustafsson

2010-09-23
22:30:25

F för fantastisk fredag

Snart är det fredag, bästa dagen på hela veckan. Fredagsmys, god mat och alltid trevligt sällskap, kan inte bli bättre!
Imorgon när Lovina är ledig från dagis ska jag passa på att börja tidigt för att kanske kunna smita lite tidigare från jobbet så man hinner med gym, städa (som görs varje frdag) och bara varva ner inför den underbara kvällen tillsammans med familjen. Älskar verkligen att spendera mina fredagar med dem jag tycker om.
Dessutom tända ljus, doften av nystädat och god mat, DAMN så jag längtar nu!

Från ett och annat, tror inte jag nämnt att min rygg börjat jävlas med mig igen! Min låsning i ryggslutet blev jäkligt mkt värre efter aerobicen igår så hoppas verkligen den försvinner innan träningen imorgon, annars blir det tufft, det kan jag lova! Men å andra sidan kanske man då istället får en varm härlig massage av gubben min, det skulle uppskattas. (Vet att du läser det här, Micke)
Men i annat fall får jag nöja mig med ett varmt bad, lugn musik och egentid som en mamma så väl behöver till och från. Värme gör att man känner sig avslappnad, näst intill som ett kokt spagetti. Men en sak är då iaf säker,
Jag älskar fredagar! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: